Σάββατο 13 Ιουνίου 2009

ΦΡΕΝΤΥ ΓΕΡΜΑΝΟΣ

Ας είσαι καλά ρε Γιάννη, που μας θύμισες τον Φ. Γερμανό.

Παρακάτω παραθέτω κι εγώ - ως μικρή συμβολή - αποσπάσματα από την Προλόγισμα -Εισαγωγή του Φ.Γ στο βιβλίο του Γιώργου Κακαδέλλη :"Όπως τα Είδα".

Έχει τίτλο "Η ΜΥΤΙΛΗΝΗ , Ο ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΑΚΑΔΕΛΛΗΣ ΚΙ ΕΓΩ

ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ν' αρχίσω με μια εξομολόγηση - νιώθω με την παρουσία μου, στο βιβλίο αυτό σαν περιθωριακός Αλβανός της Ομόνοιας. Σαν παράνομος μετανάστης χωρίς βίζα, σ' έναν κόσμο που δε μου ανήκει, για να το πω κομψώτερα !

......... τι δουλειά έχει ένας Μυτιληνιός που δεν γεννήθηκε στη Μυτιλήνη; Δεν το έκανα επίτηδες αλλά αυτό το προπατορικό αμάρτημα θα με κυνηγάει φοβάμαι ώσπου να πεθάνω.

Ο πατέρας μου βέβαια ήταν από την Ερεσσό - αυτό είναι σίγουρο. κι η μάνα μου απ' το Κιόσκι - αυτό είναι επίσης σίγουρο. Εγώ όμως το άθλιο υποκείμενο γεννήθηκα στην Αθήνα.
...............................
Δηλώνω (κατά κανόνα στην τηλεόραση ) Μυτιληνιός χωρίς να είμαι - τυπικά. Γιατί ουσιαστικά, είμαι κάθε χρόνο όλο και περισσότερο
........
Οι Μυτιληνιοί. Αυτοί οι κεφάτοι ποιητές - αυτοί οι υπέροχοι τρελοί. Σε ευχαριστώ άγνωστε φίλε μου, που τους ζωντάνεψες όλους έναν - έναν στο βιβλίο αυτό .....

Είναι οι δικοί μας άνθρωποι, είμαστε εμείς - είναι το νησί μας : "Ο Θεός της Μυτιλήνης μαζί σου Γιώργο Κακαδέλλη" όπως θα ' λεγε κι ο Νίκος Καζαντζάκης - αν είχε το χάρισμα να είναι Μυτιληνιός
...
Bookmark and Share

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου